Obchodní společnost Mikulovská rozvojová, s. r. o. (dále jako "MR") v souvislosti s poskytovanými službami zpracovává osobní údaje zákazníků a zájemců o poskytnutí služeb (dále společně označování jako „zákazníci“).
MR tímto poskytuje informace v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 96/46/ES (dále jen jako „nařízení“), jakož i v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon“).
MR je ve smyslu obecného nařízení o ochraně osobních údajů správcem osobních údajů zákazníka a zákazník je subjektem údajů. MR zpracovává osobní údaje zákazníků získané převážně od zákazníků. V případě potřeby zpracovává MR rovněž osobní údaje zákazníků získané z veřejně dostupných zdrojů (Administrativní registr ekonomických subjektů, obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, insolvenční rejstřík aj.).
MR zpracovává následující kategorie osobních údajů:
MR osobní údaje zákazníka zpracovává k následujícím účelům a z následujících důvodů:
Poskytování výše uvedených osobních údajů zákazníkem a jejich zpracování ze strany MR je zákonným požadavkem a zákazník je povinen tyto údaje poskytnout. Ke zpracování výše uvedených osobních údajů k uvedeným účelům není třeba udělení souhlasu ze strany zákazníka. V případě, že by zákazník neposkytl osobní údaje před uzavřením smlouvy či v době jejího trvání, nebyla by možná jednoznačná identifikace zákazníka pro účely splnění práv a povinností MR před uzavřením smlouvy, pro účely uzavření a plnění smlouvy mezi MR a zákazníkem, jakož ani pro účely řádného výkonu práv a povinností plynoucích z této smlouvy a z právních předpisů. Osobní údaje spočívající ve fotografickém vyobrazení, audiovizuálních záznamech, jakož i údajích vypovídajících o kulturních, ekonomických a společenských poměrech zákazníka je zákazník povinen poskytnout v případě, že tyto údaje mají být zpracovány dle požadavku zákazníka obsahem služby poskytované ze strany MR zákazníkovi. Neposkytnutí těchto údajů by znemožnilo poskytnutí služby v požadovaném obsahu a rozsahu.
Zákazník je oprávněn před zasláním prvního e-mailového obchodního sdělení požádat MR, aby zákazníkovi nebyla obchodní sdělení zasílána a vyjádřit tím nesouhlas s jejich zasíláním, a to prostřednictvím emailu. Po obdržení e-mailu obsahujícího obchodní sdělení je zákazník oprávněn vyjádřit nesouhlas s jejich dalším zasíláním prostřednictvím tohoto emailu.
MR poskytuje osobní údaje zákazníka příjemcům a třetím stranám, kterými jsou orgány veřejné moci, fyzické či právnické osoby (zejm. osoby poskytující zaměstnavateli účetní služby a osoby poskytující zaměstnavateli datová úložiště), agentura nebo jiný subjekt. MR takto poskytuje údaje bez souhlasu zákazníka pouze v souvislosti s výše vymezenými účely zpracování osobních údajů a z výše uvedených důvodů zpracování. Jakékoli poskytování osobních údajů zákazníka jakýmkoli dalším příjemcům z jiných než výše uvedených důvodů je možné pouze na základě souhlasu uděleného zákazníkem MR. V případě úmyslu předat osobní údaje dalším příjemcům k jiným než uvedeným účelům a z jiných než uvedených důvodů MR osobní údaje takto předá pouze v případě, že k tomu zákazník předem udělí výslovný souhlas.
Zákazník je oprávněn požadovat od MR přístup k osobním údajům týkajícím se zákazníka, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování a vznést námitku proti zpracování, nebude-li tím ohrožen nebo znemožněn výkon práv a povinností plynoucích ze smlouvy uzavřené mezi MR a zákazníkem, jakož i z právních předpisů.
Zákazník je oprávněn podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Osobní údaje zákazníka budou uloženy po dobu trvání smluvního vztahu mezi MR a zákazníkem a po skončení smluvního vztahu po dobu trvání oprávněných zájmů MR. V dalších případech budou osobní údaje uchovány pak po dobu trvání lhůt pro archivaci daných zvláštními právními předpisy, zejména zákonem o archivnictví. Totožnost a kontaktní údaje správce se shodují s údaji o správci výše uvedenými.
Druhý víkend v září
Ubytování, doprava, parkování
Chci dostávat novinky mailem
CHCI KOUPIT VSTUPENKU NA PÁLAVSKÉ VINOBRANÍ
Od 12. do 14. září 2025
Ubytování, doprava, parkování
Chci dostávat novinky mailem
Na milovníky vybraných kulinářských lahůdek, dobrého pití a kultury čekají tři dny bujarého veselí s rozmanitým programem. Těšíme se na vás od 12. do 14. září 2025.
Kromě tradičního folkloru, který je s vínem na jižní Moravě spjatý, nabízí organizátoři také koncerty populárních kapel různých žánrů, dechových hudeb i cimbálových muzik.
První ročník Pálavského vinobraní se konal v r. 1947.
Sledujte tyto stránky, přihlašování probíhá pouze elektronicky.
Servis pro média.
Kde během Pálavského vinobraní složit hlavu?
Doprava po městě Mikulov a z/do okolních obcí.
Záchytná parkoviště a parkování vozidel Taxi služby.
Snadná identifikace v době konání akce / návštěvní řád.
Nejčastěji kladené otázky.
Pálavské vinobraní 12.-14. září 2014
Kde během Pálavského vinobraní složit hlavu?
Doprava po městě Mikulov a z/do okolních obcí.
Záchytná parkoviště a parkování vozidel Taxi služby.
Přivezeme a odvezeme tě během vinobraní.
Snadná identifikace v době konání akce / návštěvní řád.
Nejčastěji kladené otázky.
Fotografovali jste letos v Mikulově na Pálavském vinobraní? Jsou vaše snímky vtipné, zachycují atmosféru, jsou kompozičně zajímavé a mají nápad? Přihlaste se s nimi do fotosoutěže!
Fotografie bude hodnotit porota složená z profesionálních fotografů a autoři tří nejlepších snímků obdrží hodnotné ceny. Vybrané fotografie navíc město Mikulov představí příští rok veřejnosti během doprovodné výstavy.
Fotografie je možné zasílat společně s vyplněnou přihláškou na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Účastníci soutěže musí být starší osmnácti let, jeden člověk může přihlásit maximálně tři snímky, a to ve formátu JPG. Datová podoba snímků musí mít přitom minimální rozměr A4 při rozlišení alespoň 300 DPI.
Soutěžící navíc poskytuje organizátorovi nevýhradní licenci k užití fotografií k propagaci organizátora, soutěže a akce samotné, a to bez nároku na honorář a bez časového a teritoriálního omezení.
Uzávěrka soutěže je 30. 9. 2015. Výherci budou kontaktováni organizátory, výsledky soutěže budou oznámeny i zde na webu.
VYBER SI SVÉHO FAVORITA A HLASUJ PRO SVŮJ OBLÍBENÝ STÁNEK S BURČÁKEM!
Hlasovat můžete od pátku 7. září od 16.30 hodin do soboty 8. září do 23.00 hodin. Vyhlášení vítěze a celkové vyhodnocení soutěže, společně s losováním výherců, proběhne v neděli 9. září v 11.00 hodin na hlavním podiu na Náměstí.
Všechny hlasovací kupony i zaslané hlasy z mobilní aplikace jsou slosovatelné. Tři vylosovaní výherci získají:
Vinař, který získá nejvíce hlasů, obdrží speciální cenu včetně poukazů na wellness pobyt pro 2 osoby v hotelu Galant, celodenní vstupenku pro 2 osoby do Aqualandu Moravia a zapůjčení vozu společností Agrotec po dobu jednoho měsíce.